Friday, May 20, 2005

A lil bit of this...a lil bit of that!

All I really need is a lil bit!!!!!
A lil bit of this...a lil bit of that........
I'm really feeling that song by 50 cent......

I'm sooo glad it's Friday..................

I don't have any major plans, then again I never really make plans......shit just comes up!!

I had one of my FAVORITE patients come into the clinic yesterday.....when she was leaving I offered her a ride(she live close to the office). On the way to her house, she said "Dee I pray for you and your boys ALL the time!!!" Dam that made me feel really good. PRAYER WORKS!!!

I went out on Wednesday night....I had a really good time. I hadn't been out in a while...it was fun...I might just do it tonight too!!!

My friend just told me she is going to do micro braids for my trip to the Essence music fest......yeah....I will not be packing a curling or flat iron!!! Now I just have to buy the dam hair.....she is insisting that I buy "human hair" that shit's expensive but I have never had it....it should be really HOTTT!!!

Who is going to help me load theese pics from my new camera? Where are all my computer smart blog pals? Who has cingular? Gotta take advantage of the free mobile to mobile.....LOL It would be a loooong call. Don't tell me how simple it is...I need to talk through it!!! I need HELP!!!

I have been picking up a friend every morning and taking him to work and dropping him off in the afternoon. He doesn't live too far from me, about 10 minutes. He works 5 minutes from me. It's been 2 weeks and it's too much now. How do I say it's too much? His car will not be out of the impound for 2 more weeks. When he asked me to pick him up and drop him off, I didn't know it was going to be for the W.H.O.L.E. 30 days......

I need to work on my NO! I always over extend myself!!! I always think if I were in this situation, I would want someone to help me........

I have a confession to make....please don't y'all fuss at me......come really close......CLOSER......I dont contribute to the 401k...........................O.k I don't have any excuses so please don't y'all yell at me. NO EXCUSES.....everytime open enrollment comes around....I don't remember to sign up. mmmmmkkkkkay just don't all y'all cuss me out at once!

I have to say I feel much better getting that off my chest. I had someone I JUST met chew my ass out for not having one......I know I know.....bad DEE!!!

My youngest son called me at work yesterday afternoon and said "Mom you better go to wal-mart and get us some new fans cause it is HOTTT and it aint even June" All our fans DIED last summer. We only have one....guess I will be going to wal-mart tonight! LOL

One of my patients told me I looked like I was losing weight. She said I looked good....shit I will be wearing this outfit "WEEKLY" LOL

Enough of my rambling..........Have a GREAT weekend!!!!

10 Comments:

Blogger Nikki said...

Gimme a holla if you're headed to the Essences Festival. I'm like 2½ hours from New Orleans and I will be there for the Fest.

And if you're going to be dropping off this guy to work everyday for like 30 days, I think it's only right that this guy give you some fare.

2:14 PM  
Blogger Butter Pecan said...

Just checking out site. Some people take your kindness for weakness. It's time for him to either get his ride or give you some money. Gas is kinda high.

4:02 PM  
Blogger DaKelzz said...

Dee,

...see I knew you would have my back on that little "issue" I had a few days ago..*wink*

..I happen to tinker with computers for a living so if you need some help loading pics just shoot me an email and I can help you out....

...and you know what......

THAT ASS BETTER START CONTRIBUTING...THE MAX!!!! TO YOUR 401K!!! DA HELL YOU THINKIN'??...

LMBAO!!

Happy Friday

4:08 PM  
Blogger DaKelzz said...

Oh, I forgot, I finally got you linked up...*wink, wink*

4:08 PM  
Anonymous Singing said...

Have fun at the Essence Fest. And as for the braids...get human hair. I am a braid addict and it is healthier for your head....and easier to take care of.

If you got anymore questions....feel free to stop by the spot and email me.

6:46 PM  
Blogger Diva said...

Hey lady...I did microbraids for a year. Don't screw around with that synthetic stuff. Human hair is the way to go. It is expensive, but worth every penny. You'll probably need about 2 bags I'm guessing.
As far as the guy you pick up and drop off goes, I've been on both sides of the fence....needing the ride and giving the ride. I told my passenger, "Hey I don't mind at all helping you out, but I sure could use some help on the gas." They were cool with that.(Although I think they should have offered in the first place). Ms Sassy is right. And by the way, saying NO feels so good. :-) "Hell no" feels even better! LOL Bye sis.

8:32 PM  
Blogger Sheron said...

Dee, find yourself an outside broker and make contributions through their firm. You can also seek out other forms of investments through a brokerage. That way if you ever leave your job, you dont' have to worry about transfers and rollovers.

Umm... your friend needs to pay for either 1. gas every week you've extended yourself/car or 2. 1/2 your car insurance and/or payment. That's my .02!

Have a good weekend. Oh! You didn't give us an update on the school situation. *waiting*

6:34 AM  
Blogger YouToldHarpoTaBeatMe said...

Yeah, you're right. I'm fixin' ta b*tch at you for not contributing to your 401k! Da hell? The same money you fart away, can be the same money that avoids you from still punching the clock when you're 60.

In the military, we have a TSP (Thrift Saving Plan). I have that along with a ACF (Accumalation Fund). They only reason I wanna work at WalMart is for my hair & nail money, not to have to pay bills when I'm 60 something.

Get on that Girlie! We're suppose to leave an inheritance for our babies. If they don't need it..... shooooot! You've got money to live off and yearly cruises.

8:43 AM  
Blogger Slow Metamorphosis said...

I really want to go to music fest but alas poor planning and not enough thought and now I wont be there. The list of people performing is looking lovely....maybe next year.

5:54 AM  
Blogger Lambchop said...

Hey Dee!
Beg went to the essence festival a few years in a row and LOVED it! She didnt even flip out when she kept getting hit on by guys with no white in their grill (all gold)!

Have a ball!!

Lambchop~

9:09 AM  

Post a Comment

<< Home